Interimsrekrytering, ett sätt att hantera framtiden

Rätt kompetens och flexibilitet

Wes har sedan starten 2011 byggt upp ett starkt nätverk av marknadens bästa ledare som drivs av att leda människor affärer och förändring i ett tidsbegränsat uppdrag. Idag mer än någonsin behövs den flexibiliteten i organisationer. Vi har lång erfarenhet av att hjälpa både storbolag och tillväxtbolag att hantera tidsbegränsade utmaningar med professionella interimskonsulter.  

Kompetens när behoven uppstår

Interimsrekrytering med brett nätverk av ledare

Skräddarsydda lösningar inom interimsrekrytering

Interimsrekrytering ger flexibilitet när man behöver rätt kompetens under en begränsad period eller om behovet uppstår plötsligt. Att anlita en konsult från Wes är flexibelt och enkelt. Tack vare ett dynamiskt och brett nätverk av interimskonsulter som är redo att ta sig an nya uppdrag kan vi snabbt lösa ert behov.

Vårt nätverk av interimkonsulters består av kandidater till ledningsgruppsfunktioner som t.ex CFO, CEO, CMO eller inom försäljning och HR. Vår professionella process utgår ifrån en tydlig behovsanalys och uppdragsbeskrivning och vi presenterar kandidater som är kvalitetssäkrade och tillgängliga för just er.

Vi har lång erfarenhet av interimsrekrytering. Därför är vi lyhörda och flexibla inför era förutsättningar och kan anpassa våra processer och upplägg. Uppdragen kan sträcka sig från några månader till ett eller två år.  I vissa fall övergår uppdraget i en fast anställning. Genom en snabb och tydlig process ger vi er stöd från start till mål för att samarbetet ska bli framgångsrikt.

Vill du veta mer?

kontakt@wesgroup.se